1e Stekeligheden Hoogheden 2024-2025!

Geplaatst op

N.C.G. De Vlearmuze maakt op zaterdag 9 november het 46e prinsenpaar en de 30e jongerenhoogheden bekend!

Gelukkig (!) net als voorgaande jaren in onze Residentie, Café-Restaurant de Olde Mölle, wordt eerst afscheid genomen van de “oude” hoogheden: Prins Dave en Adjudant Tim, Prins Teun en Prinses Femke. De jongeren regeerden onder het motto: ” WI’J LEÂST OE DE LES WA!” Prins Dave en Adjudant Tim hebben “WI’J HEBT ‘TE-PAKK’N” inhoud gegeven. De Hoogheden kijken terug op een fantastische periode! Ze wensen de nieuwe hoogheden alvast een topseizoen!

Jongeren

En zo stomen wij ons weer klaar voor het nieuwe carnavalsseizoen van de jongerenhoogheden bij N.C.G. De Vlearmuze. Onze nieuwe hoogheden voelen zich vereerd dat zij hiervoor gevraagd zijn.

De prins maar vooral ook de prinses kan niet wachten dit op 9 november kenbaar te maken.

Natuurlijk is het dan nu tijd voor wat hints richting de nieuwe hoogheden 2024-2025. Hier en daar horen we al wat speculaties rond dit mooie paar opkomen. Wie zullen de jongeren hoogheden van ons Vlearmuzedorp worden?

In ieder geval kunnen we jullie verklappen dat we een ster in ons midden hebben. Of dit met een talent te maken heeft…. daar laten we jullie naar gissen. Ons jongerenpaar heeft zeer uiteenlopende interesses. Niet alleen op het gebied van sport maar ook het gebied van muziek. Al zien we daarin ook een overeenkomst.

Dat is wel erg geestig, nietwaar?

Wij kunnen ons haast niet voorstellen dat jullie nog geen idee hebben wie dit jaar de naam de naam jongeren prins en prinses mogen dragen.

Senioren

In het gezellige dorp, waar de carnavalsvereniging N.C.G. de Vlearmuze de scepter zwaait, gonst het van de geruchten over de nieuwe hoogheden. Iedereen weet dat de toekomstige prinsen en adjudanten verrassend uit de hoek komen, maar dit jaar lijken de aanwijzingen extra mysterieus. Iedereen is druk aan het speculeren. Het is niet lastig: Joost mag het weten en het is een logische keuze.

Misschien is er wel een bal die hen verbindt, of spelen ze niet met dezelfde ballen? Deze heren worden gedreven door een passie voor sport, en diezelfde geest van inzet nemen ze mee naar hun werk. Je kunt wel zien dat ze de snelheid van hun topjaren niet meer halen, maar ze komen er nog best dichtbij.

De snelheid van grappen is gestegen met de tijd. Ze lachen om dezelfde grapjes, delen dezelfde verhalen, en hun ogen lichten op wanneer een leuke dame de ruimte betreedt. Ja, ook hun dames mogen er zijn, dat is een punt dat je niet kan missen. Achter gelijkenissen schuilen tegenstellingen en zo vullen ze elkaar aan.

Weet jij het al?

Was jij al zo sluw als een vos en zo listig als een slang en denk jij na deze aanwijzingen al de namen van de nieuwe hoogheden te weten? Zoek en scan de inmiddels bekende QR-code of druk op onderstaande link en waag een gok!

Wie weet ben jij 9 november de winnaar van munten.

N.C.G. de Vlearmuze🦇